Du kan returnere varer inden for 100 dage, hvis de stadig er i sin oprindelige, forseglede indpakning. Hvis indpakningen har været åbnet, skal returneringen godkendes af vores kundeservice-team.
1. Læg din vare i en boblekonvolut. Hvis varen bliver beskadiget under returneringen, kan vi ikke refundere dit køb. Brug venligst ikke den samme indpakning, som varen ankom i, da den er designet til engangsforsendelse.
2. Download, udskriv og udfyld vores returneringsformular, og læg den i boblekonvolutten. Vores adresse står i denne formular. Udfyld den venligst, og send den sammen med de produkter, du returnerer.
- Hvis du er fra et ikke-EU-land, skal du udfylde en tolderklæringsformular, som skal vedlægges din returnering. Hvis den er ufærdig eller ikke medsendt, kan toldvæsnet stoppe din pakke og sende den tilbage til dig.
- Tolderklæringen og din ordrefaktura skal sidde på ydersiden af din pakke. Dokumenterne skal være synlige for toldvæsnet.
3. Send din pakke til os. Vi anbefaler at bruge en posttjeneste med tracking. Hvis pakken går tabt på vej til os, kan vi ikke refundere dit køb.
Refusioner udbetales via den oprindelige betalingsform, efter varen eller ordren er modtaget af vores team, og såfremt vores returneringskrav er opfyldt. Udbetalingen tager 1-6 dage afhængigt af din konto og betalingsmetode.
Vi bytter ikke. Men du kan returnere dine varer inden for 100 dage efter modtagelsen af din ordre for at få en refusion, såfremt varerne er i sin oprindelige indpakning, forseglet og uåbnet.
Brug for mere hjælp?
Send os venligst en email med alle relevante oplysninger, inkl. bestillingsdetaljer, emailadresse og billeder eller video af de defekte varer.
Eller send os en direkte besked
Vi besvarer alle beskeder inden for 24 timer, mandag-fredag. Alle beskeder modtaget i weekenden besvares følgende hverdag.