Du kan returnere varer inden for 100 dage, hvis de stadig er i sin oprindelige, forseglede indpakning.
Hvordan returnerer jeg?
1. Log ind på din online-konto
2. Gå til 'Mine returneringer'
3. Klik på 'Opret returnering'
4. Følg instruktionerne på skærmen
Online-processen hjælper dig igennem trinnene.
Din returnering indsendes til vores team for at blive godkendt.
Efter godkendelse får du besked om at sende varen(e) til os og at bruge en polstret konvolut eller sikre dig, at du har pakket varen(e) godt nok til at beskytte dem under forsendelsen. Vi anbefaler at bruge en posttjeneste med sporing. Hvis varen(e) går tabt eller bliver beskadiget under forsendelsen, kan vi ikke refundere dit køb.
Send venligst ikke varer, der ikke er godkendt eller afventer godkendelse.
For Færøerne og Grønland:
Følg venligst dit lands toldprocesser, når du sender noget til os. Du skal udfylde tolderklæringsformularen og sætte den på din returnering. Hvis den ikke er udfyldt eller ikke medsendt, kan toldvæsnet standse din pakke og sende den tilbage til dig. Tolderklæringen og din ordrefaktura skal sættes fast på ydersiden af din pakke og være synlige for toldvæsnet.
Refusioner udbetales via den oprindelige betalingsform, efter varen eller ordren er modtaget af vores team, og såfremt vores returneringskrav er opfyldt. Udbetalingen tager 1-6 dage afhængigt af din konto og betalingsmetode.
Vi bytter ikke. Men du kan returnere dine varer inden for 100 dage efter modtagelsen af din ordre for at få en refusion, såfremt varerne er i sin oprindelige indpakning, forseglet og uåbnet.
Brug for mere hjælp?
Send os venligst en email med alle relevante oplysninger, inkl. bestillingsdetaljer, emailadresse og billeder eller video af de defekte varer.
Eller send os en direkte besked
Vi besvarer alle beskeder inden for 24 timer, mandag-fredag. Alle beskeder modtaget i weekenden besvares følgende hverdag.