Handelsbetingelser

Indlæser...

GENERELLE VILKÅR

Denne hjemmeside er styret og ejet af Blue Monkeys In Space Ltd. På siden refererer termerne “Bodymod”, “vi”, “os” og “vores” til Blue Monkeys In Space Ltd. Adgang til og brug af denne hjemmeside og de produkter, funktioner og ydelser, der er tilgængelige på denne side (samlet kaldet “Tjenester”) underligger følgende vilkår. Du accepterer alle Regler og vilkår ved at bruge Tjenesterne, som vi kan opdatere lejlighedsvist. Du køber som et privat individ på vores hjemmeside, medmindre andet er aftalt på skrift. Hvis du ønsker at købe fra os som en professionel eller et firma, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice på [email protected] for mere information.

FIRMAETS IDENTITET

Blue Monkeys In Space Ltd.
The Firs, Flat Nru. 7,
Triq Gorg Borg Olivier
Tas-Sliema, SLM 1801
Malta

Email: [email protected]
Company registration number: C 94794
VAT-ID: MT26944223

ORDRER

For at lægge en ordre skal du eje en gyldig betalingsmetode, som vi accepterer, og have den klar. I tilfælde af uforudsete vanskeligheder eller at utilstrækkelig kreditinformation om betaleren indhentes, efter ordren er accepteret, er vi berettiget til uden forpligtelse at annullere den bekræftede ordre.
Når du lægger en ordre på denne side, erklærer du, at alle oplysningerne, som du giver os, er korrekte, at du er den lovmæssige bruger af den betalingsmetode, der bruges til at lægge din ordre, og at midlerne er tilstrækkelige til at dække prisen på ordren.
Når du lægger en ordre, vil du modtage en email, der bekræfter, at vi har modtaget din ordre. Denne email vil kun være en anerkendelse og bør ikke betragtes som en ordrebekræftelse. En kontrakt mellem os vedrørende købet af varerne indgås først, når vi har opkrævet betaling via din valgte betalingsmetode.

PRIS OG TILGÆNGELIGHED

Vores priser er angivet på vores hjemmeside. Vi vil lejlighedsvist ændre de angivne priser på vores hjemmeside, men det vil ikke påvirke kontrakter, der tidligere er indgået. Når det er relevant, inkluderer priserne moms, men ekskluderer leveringsomkostninger.
Selvom vi gør vores bedste for at sikre, at alle informationer, detaljer, priser, beskrivelser og lagerstatus, der vises på Bodymod, er korrekte, kan der ske fejl. Hvis vi opdager en fejl, informerer vi dig om det hurtigst muligt og typisk med et løsningsforslag, som vi begge kan være enige om. Hvis vi allerede har modtaget din betaling, men skal give en refusion, vil vi refundere via den betalingsmetode, du brugte.

BETALING

Når vi modtager din ordre, udfører vores betalingsserviceudbydere et standard autorisationstjek på din betalingsmetode for at sikre, at der er tilstrækkelige midler til at dække ordren. Din ordre er klar til at blive pakket af vores personale, så snart denne autorisation er fuldført. Din betalingsmetode vil blive opkrævet, når ordren er klar til at blive sendt af sted fra vores lager. Hvis du betaler med et debit-kort, vil betalingen normalt blive reserveret på din konto i henhold til dit korts vilkår, indtil vi accepterer eller afviser betalingen.
Bodymod accepterer kun de betalingsmetoder, der er tilgængelige på vores sidste checkout-side.
Hos Bodymod er din betaling sikker og fuldstændigt krypteret via SSL og kun gennem verdensklasse betalingsserviceudbydere, så du har ingen grund til bekymring.

LEVERING

Vi sender alle varer i sikker indpakning. Du kan vælge din foretrukne leveringsmetode under checkout. Leveringsomkostningerne afhænger af størrelsen på din ordre og leveringens vilkår. Vi dækker enhver skade på produktet under forsendelse og vil normalt sende dig en ny vare, hvis det er nødvendigt. Hvis du opdager et problem med dit produkt, når du modtager det, er det afgørende, at du dokumenterer det og kontakter os, før du åbner posen. Hvis du endnu ikke har rapporteret nogen produktproblemer inden for 14 dage efter modtagelse, vil vi betragte ordren som leveret i god stand.
Leveringstiden kan variere afhængigt af tilgængelighed, men vi prøver at sende din ordre inden for 24 timer. Det gælder for alle almindelige arbejdsdage*. Alle foreslåede eller anviste leveringstider kan få uforudsete forsinkelser, som vi ikke er ansvarlige for.
Bemærk, at leveringsmetoderne har forskellige “cut-off-tider”. Vi prioriterer altid sådan, at de fleste kunder får deres pakker hurtigt. Med cut-off-tiden mener vi, at diverse leveringsudbydere henter pakkerne på vores lager på forskellige tidspunkter. Derfor samler, pakker og sender vi på den måde, der får flest muligt pakker afsendt med hver udbyder, for at ekpedere dig og andre så hurtigt som muligt.

ORDRER, DER IKKE KAN LEVERES

Det er kundens ansvar at sikre, at vi har de korrekte leveringsoplysninger, og at leveringsadressen fuldt ud stemmer overens med leveringsudbyderens forskrifter. Du skal angive disse under bestillingen. Det er generelt umuligt at gøre, men hvis du opdager nogen fejl, så kontakt venligst vores kundeservice omgående.
Desuden skal din postkasse være frit tilgængelig og tømt, så der er plads til pakken. Postkassen bør angive den fulde adresse og som regel også have modtagerens navn på.
Måske kan en ordre af en eller anden grund ikke leveres eller afhentes af dig på et angivet afhentningssted og bliver returneret til os. I så fald kan vi desværre ikke acceptere det som en standardreturnering. Det skyldes, at vi bliver opkrævet ekstraomkostninger af leveringsudbyderen for returneringen. I sådanne tilfælde er vi nødt til at annullere din ordre, minus returneringsomkostningen. Returneringsomkostningen er som regel 74 kr. for en standardlevering. Vi kan gensende din ordre til dig. Men så skal du betale prisen for genforsendelsen plus det beløb, som leveringsudbyderen opkræver os for at behandle returneringen (normalt det samme som leveringsomkostningen).
*Vores lager har åbent på almindelige arbejdsdage, og diverse leveringsoperatører henter på lageret. Det er mandag til fredag med undtagelse af de datoer, der er oplistet via dette link.

DEFEKTE PRODUKTER

Hvis der opstår et problem, efter den forseglede pose er åbnet, behandler vi det som en almindelig produktklage og vil prøve at hjælpe dig så godt som muligt. Men vi dækker ikke skader, som brugeren selv har forårsaget, ligesom vi ikke kan hjælpe dig, hvis du mister en kugle, lås eller anden del af produktet. Du skal sørge for, at du ikke skruer kugler/låse fast for stramt eller for løst. Du kan ødelægge smykket eller miste en del, hvilket vi ikke tager ansvar for.
Hvis du modtager et defekt produkt, skal du først returnere det efter at have kontaktet vores kundeservice og fået en godkendelse. Returnering af defekte produkter skal altid godkendes på forhånd. Hvis vi modtager et defekt produkt, som vores personale ikke har godkendt på forhånd, antager vi, at produktet gik i stykker i returneringsprocessen, som du er ansvarlig for, og behandle det sådan.

FORTRYDELSESRET (RETURPOLITIK)

Du har en lovmæssig ret til at annullere eller returnere din ordre inden for 14 dage efter modtagelse uanset årsag og uden begrundelse. Men eftersom vi tror på vores produkter og ønsker, at du er tilfreds med dit produkt, har vi udvidet denne returneringsperiode til 100 dage efter forsendelsesdatoen.

UNDTAGELSER TIL FORTRYDELSESRET

De fleste af vores produkter sendes i individuelt forseglede poser. Dermed kan vi garantere, at en anden person ikke har haft produktet på før dig. Hvis du skader eller gør noget ved denne forsegling, bortfalder din fortrydelsesret.
Vi håber, at du forstår, hvorfor vi har så streng en sikkerhedspolitik, da du ikke ville ønske at bære piercingsmykker, som en fremmed tidligere har brugt, hvilket potentielt kunne være et alvorligt helbredsproblem.

SÅDAN ANNULLERER DU EN ORDRE

Du kan annullere en ordre og fortælle os, at du ønsker at returnere den, ved at give os klar besked om dit ønske om at annullere. Du kan sende et brev eller en email, der informerer os om dit ønske om at fortryde dit køb til Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963 Tarp, Tyskland, eller [email protected]. Du kan ikke annullere ved at nægte at modtage ordren. Du kan også bruge den lovmæssige standardformular for returnering, vist nederst i vores Regler og Vilkår, men det er ikke et krav.

I TILFÆLDE AF DEFEKTE PRODUKTER

Hvis du har brug for hjælp med et produkt, så kontakt os venligst inden for en rimelig tidsramme, så vi kan finde en hurtig og passende løsning til dig. Vi anbefaler at kontakte os så hurtigt som muligt. Det gælder især, hvis produktet blev skadet under forsendelsen. Hvis du kontakter os inden for 14 dage efter modtagelse, vil vi altid betragte det som rimeligt.

BEREGNING AF REFUSION

Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi fuldt ud refundere dig, inkl. den oprindelige leveringsomkostning. Hvis du vælger en anden leveringsmetode end vores standard (Pakke uden omdeling), vil vi kun refundere dig for de returnerede produkters værdi. Hvis du kun returnerer nogle af dine købte produkter, bliver du heller ikke refunderet for leveringsomkostningen. Enhver rabat, der er betinget af din ordres specifikke sammensætning, kan også bortfalde og blive fratrukket din refusion i tifælde af delvise returneringer. Det inkluderer gratis fragt, som kan være blevet aktiveret af ordrens oprindelige værdi.

INDPAKNING VED RETURNERING

Vær opmærksom på, hvordan du sender din ordre tilbage. Undgå at bruge den konvolut eller papkasse, som du modtog varerne i. De er kun til engangsbrug og bør smides direkte til genbrug. Konvolutter er ikke holdbare nok til flere forsendelser og er designet til at blive sendt direkte til genbrug.
Derfor er det altid bedst at bruge ny og sikker beskyttende indpakning, når du returnerer varer til os. Undgå venligst også at bruge tynde papirkonvolutter, da de ikke yder nok beskyttelse. Velpolstrede papæsker er som regel den bedste løsning.
Hvis en vare returneres til os og bliver beskadiget under transporten, kan vi ikke acceptere returneringen. I stedet skal du indgive en klage hos den posttjeneste, som du valgte at bruge.
Bemærk, at du som kunde altid er ansvarlig for returneringsomkostningen plus forsikring og sporing af de varer, som du returnerer til os.

REFUSION

Ved enhver refusion er vi altid forpligtede til at refundere pengene til den kilde, de kom fra. Det betyder, at vi ikke kan ændre bankkontoen, der refunderes til. Vi behandler normalt enhver refusion inden for fem arbejdsdage. Efter vi har tilbagebetalt beløbet, kan der går alt fra fem sekunder til en uge, før pengene er hos dig. Det afhænger af den betalingsmetode, som du valgte, og af din bank.

KLAGER

Vi stræber altid efter at gøre vores kunder glade. Derfor ønsker vi altid at løse enhver uoverensstemmelse direkte sammen med dig. Så hold dig endelig ikke tilbage, hvis du har nogen klager, forslag eller kommentarer.
Alternativt kan du også kontakte dit lokale tvistbilæggelsesorgan:
Hvis du befinder dig i den Europæiske Union og ikke United States of America, er det organ kendt som ODR (Online Dispute Resolution Center). Det er en EU-styret, upartisk klagemyndighed, der behandler sådanne sager.

LINKS TIL BODYMOD

Du må gerne lave links til vores hjemmeside, såfremt du gør det på fair og lovlig vis og ikke skader eller udnytter vores omdømme. Du må dog ikke lave links på en sådan måde, at du antyder nogen form for tilknytning, billigelse eller opbakning på vores vegne, hvor det ikke gælder.
Du må ikke lave links på nogen hjemmeside, som du ikke ejer.
Denne hjemmeside må ikke blive afbildet på nogen anden hjemmeside. Vi forbeholder os retten til at trække tilladelser tilbage uden varsel.

AFSTÅELSE

Hvis du forbryder dig imod disse vilkår, og vi ikke skrider til handling, vil vi stadig være berettiget til at bruge vores rettigheder og retsmidler i enhver anden situation, hvor du bryder disse vilkår.

TILGÆNGELIGHED

Adgang til denne side er midlertidigt tilladt, og vi har retten til at tilbagetrække eller ændre Tjenesterne uden varsel. Vi er ikke ansvarlige, hvis denne side er utilgængelig af nogen årsag på noget tidspunkt eller i noget tidsrum. Lejlighedsvist kan vi begrænse adgangen til visse dele af eller hele denne side.
Denne side indeholder også links til andre sider (“Andre Sider”), som vi ikke styrer. Blue Monkeys In Space Ltd. har ingen kontrol over de Andre Sider og accepterer intet ansvar for dem eller for noget tab eller nogen skade, som kan opstå ved, at du bruger dem. Din brug af de Andre Sider vil være underlagt reglerne for hver enkelt side.

ANSVARSFRASKRIVELSE

Alt, hvad der er vist på denne side, er vist uden nogen garantier eller betingelser angående dets nøjagtighed. Medmindre andet er angivet i det fulde omfang, som loven tillader, ekskluderer vi og vores leverandører, indholdsskabere og annoncører alle garantier, betingelser og andre regler, som ellers kunne impliceres ved lov, det være sig parlamentarisk lov, det almindelige retssystem eller rimelighed, og er ikke ansvarlige for nogen som helst skader, inkl. (men ikke begrænset til) alle direkte, indirekte, følgeskader, særlige skader, straffemæssige eller tilfældige skader eller skader grundet tab af brug, profit, data eller andre immaterielle tab, skader på omdømme eller goodwill eller omkostninger for anskaffelse af erstatningsvarer, som skyldes eller er relateret til brugen af, manglende evne til at bruge, funktionaliteten af eller fejl på denne side eller de Andre Sider samt al materiale opslået på dem, uanset om sådanne skader er uforudsigelige eller opstår i en kontrakt, tort, rimelighed, restitution, ved parlamentarisk eller almindelig lov eller på anden måde. Dette påvirker ikke Blue Monkeys In Space Ltd.’s ansvar for død eller personskade, der skyldes forsømmelighed, svindlerisk misrepræsentation, misrepræsentation af en grundlæggende sag eller noget andet ansvar, som ikke kan ekskluderes eller begrænses under relevant og gældende lov.

ØVRIGE VÆRKTØJER OG TJENESTER

Vi giver dig sommetider adgang til værktøjer hos en tredjepart, som vi hverken holder øje med eller har nogen kontrol over eller indflydelse på. For eksempel, men ikke begrænset til, tjenester til at spore din pakke.
Du forstår og accepterer, at vi giver dig adgang til sådanne værktøjer “som de er” eller “afhængigt af deres tilgængelighed” uden nogen garantier eller betingelser af nogen art og uden nogen særlig anerkendelse. Vi har intet ansvar for eller relateret til din brug af øvrige tredjepartsværktøjer.
Enhver måde, du bruger øvrige værktøjer tilgængelige på siden, er fuldstændigt på eget ansvar. Du bør altid sikre dig, at du kender og accepterer reglerne for de værktøjer, der stilles til rådighed af tredjepartsudbyderen/-erne.
I fremtiden kan vi også tilbyde nye tjenester og/eller egenskaber gennem hjemmesiden (inkl. at udgive nye værktøjer og ressourcer). Sådanne nye egenskaber eller tjenester vil også underligge disse Regler og Vilkår.

LOVVALG

Disse Regler og Vilkår er underlagt og baseret på Maltas lovgivning.

HÅNDTERING AF PERSONLIGE OPLYSNINGER

For at lægge en ordre hos Bodymod har vi brug for bestemte oplysninger om dig. Såsom din email-adresse, så vi kan sende dig ordrebekræftelsen, og din leveringsadresse, så vi kan sende dig dine varer. Disse er standard og lader os behandle og revisere salg på ordentlig vis. Du behøver ikke oprette en konto på vores hjemmeside for at lægge din første ordre, men hvis du ikke har en, bliver en konto automatisk lavet til dig, når du handler på vores side. Login-oplysningerne bliver automatisk sendt til dig, efter de er blevet oprettet.
På denne konto kan du se de data, vi har om dig, og slette den når som helst.
Men vi anbefaler at beholde kontoen, da den giver nogle fordele. Den lader dig spore dine ordrer og forenkle kundeservice, og du kan kontrollere dine nyhedsbrevstilmeldinger. Og det koster dig ikke en øre.
Ud over de informationer, som du oplyser, bruger vi også cookies og sporer din adfærd i løbet af dit besøg.
Cookies bruges primært til at få sider som vores til at virke. Med dem er det muligt at huske hvilke varer du har i din indkøbskurv. Vi bruger dem også til at analysere brugeradfærd, forbedre hjemmesidens brugbarhed og optimere annoncer. Så der er intet at være bange for.
Sidst men ikke mindst har vi også brug for dem til at undgå svindel. Det gøres med automatiseret svindelkontrol, som måler risici og opdager potentielle kontoproblemer.
Vi stræber efter fuld gennemsigtighed med alle vores besøgende. Så vi kan overføre nogle oplysninger, hvis du accepterer bestemte cookies, såsom Google, Facebook, Snapchat, Pinterest og TikTok. De data, som vi flytter hertil, vil være maskeret (<hashed>) på forhånd. Kort sagt deler vi aldrig data om dig, som nogen andre kan læse. Vi krypterer data med en hash key for din sikkerheds skyld. Data inkluderer normalt din email-adresse, navn, telefonnummer, hvad du har købt og hvornår.
Nogle gange har vi dog brug for at videresende dine oplysninger til den posttjeneste, som du valgte til at levere din pakke. I tilfælde af en politiundersøgelse kan vi også være nødt til at give salgsdata til politiet. Disse forhold er uden for vores rækkevidde, hvilket er naturligt for enhver online-butik.
Så vær vis på: Vi opbevarer din data sikkert. Vi beholder kun, hvad vi har brug for, og din data er kun tilgængelig for personale, der har brug for den, og afsløres ikke til nogen tredjepart uden dit samtykke. Således lader vi kun dig se eller bruge din data. Din data er opbevaret, inkl. back-up, på krypterede europæiske servere og opfylder GDPR-reglerne.
Hvis du på noget tidspunkt gerne vil vide, hvad vi har stående om dig, er du velkommen til at kontakte os, så vil vi med glæde hjælpe.

VORES RETTIGHEDER

På denne side kan du når som helst læse den seneste version af Regler og Vilkår. Efter eget skøn forbeholder vi os retten til at opdatere, ændre eller fjerne enhver del af disse Regler og Vilkår ved at lægge opdateringer og ændringer op på vores hjemmeside. Det er dit ansvar at tjekke med jævne mellemrum, om der er lavet ændringer. Hvis du fortsætter med at tilgå og bruge vores hjemmeside eller vores tjenester, efter vi har opdateret Regler og Vilkår, svarer det til din accept af de ændringer.

STANDARDFORMULAR FOR RETURNERING

"Til: Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963, Tarp, Tyskland
Jeg/vi ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende for min købskontrakt for følgende produkter bestilt xx/xx-xxxx og modtaget xx/xx-xxxx: (Indsæt produkters navne). Med venlig hilsen (kundenavn, adresse, ordrenummer, signatur, dato)”

Hvis du har nogen yderligere spørgsmål om Regler og Vilkår, bør de sendes til os via email.