• Ægte materialer
    Alle vores varer er 100% ægte.
  • Gratis fragt
    Ved ordrer over 199,- kr. Ellers fragt fra 9,- kr.
  • Dag til dag levering
    Vi tilbyder flere forskellige leveringsformer
  • Største udvalg
    Altid over 600.000 varer på lager.

Handelsbetingelser

Hos BodyMod forsøger vi at levere inspirerende piercingsmykker til dig og enhver anden som kan have interesse i kropsudsmykning. Men samtidig hader vi virkelig også kedelige juridiske tekster. Derfor har vi forsøgt at holde dette så kort som muligt.

Fragt og håndtering

Hvis du bestiller før 14:00 bestræber vi os på, at få din ordre afsendt samme dag. Dette gælder alle hverdage.*
Vi gøre vores bedste for at kunne levere dine varer med relevante leveringsmetoder. Du kan se hvilke og deres forventede leveringstider ved at følge dette link.

Du vælger din ønskede leveringsmetode ved sidste trin i bestillingen.

*Betalingen skal være godkendt før dette tidspunkt. Du kan altid finde en liste over de dage hvor vi ikke afsender, via dette link

Håndtering af personlige oplysninger

For at afgive en bestilling hos BodyMod har vi brug for en række informationer om dig. Som f.eks. din email, så vi kan sende dig en ordrebekræftelse. Din adresse så vi kan sende dig din bestilling osv. Dette er temmelig standard og du kan se alt information vi har på dig her på vores hjemmeside.
Du behøver ingen konto for at handle hos os første gang. Har du ingen, bliver en konto automatisk oprettet. Login-informationer bliver automatisk sendt til dig efter denne er oprettet. Fra denne konto kan du se alt den data vi har på dig og du kan få det slettet hvornår du end måtte ønske det. Tag blot kontakt til os dette link
Vi vil dog anbefale dig, at du beholder din konto, da denne har en række fordele. Den lader dig let holde øje med dine bestillinger, den gør kundesupporten mere enkel, du kan styre dine nyhedsbrevstilmelding osv. Og det koster dig ikke en krone.

Ud over den åbenlyse information som du har oplyst os, bruger vi også cookies og sporer din IP.
Cookies bliver primært brugt til at få siden her til at virke. F.eks. til at huske hvad du har i din kurv. Men vi bruger dem også til at analysere brugen af vores hjemmeside og til at optimere vores annoncering. Så der er intet fancy over dette, men som enhver anden webshop, så virker vores side kort sagt ikke uden.
Din IP har vi brug for til at undgå eventuelle forsøg på misbrug. Dette styres af vores automatiske misbrugskontrol, som måler risici og spotter potentielle problemer med diverse konti.

Du kan være sikker på, at vi altid holder din data sikker. Vi gemmer kun hvad der er nødvendigt og dette er kun tilgængeligt for “need-to-know” personale. Med andre ord, så lader vi aldrig andre se eller bruge din data. Din data er placeret og sikkerhedskopieret på krypterede servere.

Skulle du på noget tidspunkt få lyst til at vide hvad vi har gemt om dig, skal du være velkommen til at tage kontakt til os og vi vil med glæde hjælpe dig.

Retur, klage og defekt

Når du handler hos BodyMod, får du automatisk 30 dages returret. Perioden fastsættes ud fra hvornår du modtog din bestilling.

Hygiejne er en af vores prioriteter her hos BodyMod. Derfor sælger vi aldrig enheder som har været i brug hos andre kunder. Vi sender alle vores dele i klare, gennemsigtige, tynde, lukkede poser, så du kan være sikker på, at du ikke modtager noget som har været i kroppen hos en fremmed.
På grund af vores strenge krav til hygiejne, er det nødvendigt for dig at vide, at hvis du åbner den lukkede pose, så frafalder retten til returperioden og varen kan ikke returneres. Inspicer derfor altid varen grundigt før du åbner posen. Vi håber at du forstår hvorfor vi har disse strenge krav og at du også sætter pris på at vi ikke forhandler varer som har været i brug hos en fremmed.
Du har dog stadig to års reklamationsret, hvor du kan klage over produktet og de obligatoriske seks måneders garanti jf. EU’s retningslinjer.
Hvis du spotter et problem med produktet ved modtagelse, er det vigtigt at du dokumenterer dette og kontakter os før du åbner posen.

Hvis du ønsker at returnere dit køb, så følg venligst dette link. for instruktioner om hvordan.

Hvis et problem opstår efter at du har åbnet posen, vil dette blive behandlet som en almindelig reklamationssag. Bemærk dog, at vi ikke dækker skader som er forårsaget af slutbrugeren samt at vi ikke kan hjælpe såfremt du har tabt en kugle eller en anden del. Det er dit ansvar at sørge for at alt er skruet korrekt sammen og at kuglerne/låsene ikke er spændt for hårdt eller løst.

Hvis du ønsker at klage over vores afgørelser og support, kan du let åbne en sag ved ODR (Online Dispute Resolution Center). Dette er en EU styret, uvildig klageenhed, som varetager sådanne sager.

Bestilling og betaling

Vi gør vores bedste for at gøre betalingsprocessen så let som muligt. Vi forsøger også at levere så mange relevante betalingsmuligheder som muligt. Vi bruger de nyeste betalingsteknologier for at gøre det hele så let og sikker som muligt.

Derfor arbejder vi også tæt sammen med to af de største betalingsformidlere i Europa, for netop at sikre, at du får de bedste muligheder og det højeste kvalitetsniveau af sikre betalingsformer.
Betaler du med kreditkort, hæver vi ikke pengene på dette før din ordre er afsendt.

Produktinformation

Vi stiler efter at give dig så grundig og præcis produktinformation som muligt. Vi synes simpelthen at det er sund fornuft, at hvis vi leverer dig den korrekte viden, så kan du træffe en informeret beslutning.

Men bemærk også, at nogle gange kan der opstå mindre udsving. Specielt når det kommer til organiske varer. Materialer såsom stål er dog utroligt præcise og det sker yderst sjældent at vi giver forkerte informationer herom. Vi er dog kun mennesker, så vi gør vores bedste. Men skulle du have spørgsmål eller mistanke om forkert information fra vores side, så tag endelig kontakt til os.