• Ægte materialer
    Alle vores varer er 100% ægte.
  • Gratis fragt
    Ved ordrer over 199,- kr. Ellers fragt fra 9,- kr.
  • Dag til dag levering
    Vi tilbyder flere forskellige leveringsformer
  • Største udvalg
    Altid over 600.000 varer på lager.

Handelsbetingelser

Hos BodyMod forsøger vi at levere inspirerende piercingsmykker til dig og enhver anden som kan have interesse i kropsudsmykning. Men samtidig hader vi virkelig også kedelige juridiske tekster. Derfor har vi forsøgt at holde dette så kort som muligt.

Fragt og håndtering

Hvis du bestiller før 14:00 bestræber vi os på, at få din ordre afsendt samme dag. Dette gælder alle hverdage.*
Vi gøre vores bedste for at kunne levere dine varer med relevante leveringsmetoder. Du kan se hvilke og deres forventede leveringstider ved at følge dette link.

Du vælger din ønskede leveringsmetode ved sidste trin i bestillingen.

*Betalingen skal være godkendt før dette tidspunkt. Du kan altid finde en liste over de dage hvor vi ikke afsender, via dette link

Håndtering af personlige oplysninger

For at afgive en bestilling hos BodyMod har vi brug for en række informationer om dig. Som f.eks. din email, så vi kan sende dig en ordrebekræftelse. Din adresse så vi kan sende dig din bestilling osv. Dette er temmelig standard og du kan se alt information vi har på dig her på vores hjemmeside.
Du behøver ingen konto for at handle hos os første gang. Har du ingen, bliver en konto automatisk oprettet. Login-informationer bliver automatisk sendt til dig efter denne er oprettet. Fra denne konto kan du se alt den data vi har på dig og du kan få det slettet hvornår du end måtte ønske det. Tag blot kontakt til os dette link
Vi vil dog anbefale dig, at du beholder din konto, da denne har en række fordele. Den lader dig let holde øje med dine bestillinger, den gør kundesupporten mere enkel, du kan styre dine nyhedsbrevstilmelding osv. Og det koster dig ikke en krone.

Ud over den åbenlyse information som du har oplyst os, bruger vi også cookies og sporer din IP.
Cookies bliver primært brugt til at få siden her til at virke. F.eks. til at huske hvad du har i din kurv. Men vi bruger dem også til at analysere brugen af vores hjemmeside og til at optimere vores annoncering. Så der er intet fancy over dette, men som enhver anden webshop, så virker vores side kort sagt ikke uden.
Din IP har vi brug for til at undgå eventuelle forsøg på misbrug. Dette styres af vores automatiske misbrugskontrol, som måler risici og spotter potentielle problemer med diverse konti.

Du kan være sikker på, at vi altid holder din data sikker. Vi gemmer kun hvad der er nødvendigt og dette er kun tilgængeligt for “need-to-know” personale. Med andre ord, så lader vi aldrig andre se eller bruge din data. Din data er placeret og sikkerhedskopieret på krypterede servere.

Skulle du på noget tidspunkt få lyst til at vide hvad vi har gemt om dig, skal du være velkommen til at tage kontakt til os og vi vil med glæde hjælpe dig.

Retur, klage og defekt

Retur: Når du har lavet et køb hos os, har du altid 30 dages fuld returret. Returretsperioden starter fra den dag du modtager ordren, hvilket anses for at være den sidste dag i den oplyste forventede leveringstid.
Du vil modtage dine smykker i små klare og forseglede poser. Denne forsegling laver vi pga. vores strenge hygiejnekrav. Forseglingen er din garanti for at smykket ikke har været i brug hos en fremmed. Det betyder desværre også, at bryder du forseglingen, kan du ikke længere returnere smykket, da forseglingen også er den eneste garanti vi har for at smykket ikke har været i brug hos dig.
Men det er netop derfor posen er gennemsigtig, så du kan inspicere smykket inden du bryder forseglingen.

Så hvis du ønsker at returnere din ordre, skal den være inden for returretsperioden og smykkerne skal stadig være i den forseglede emballage. Når du returnerer din ordre, skal du sørge for at pakke smykkerne godt ind, så de ikke går i stykker under transport. Vi anbefaler dig på det kraftigste at du ikke genbruger den kuvert du modtog smykkerne i, da den kun er til engangsbrug. Brug en ny kuvert, hvor alle boblerne stadig er intakte. Anvender du en kuvert uden bobler eller anden forring, kan smykkerne let "bore" sig ud gennem den papirstynde kuvert. Bortkomne og ødelagte smykker erstattes ikke af os - Du er selv ansvarlig for, at det du returnerer kommer intakt tilbage til os.
Portoen for din returnering er du ligeledes selv ansvarlig for. Det er fristende at sende det retur som et almindeligt brev, da det er billigt. Men som skrevet ovenfor, er du ansvarlig for at vi modtager returneringen, så vi anbefaler dig at sende det retur med en trackingkode, da breve ikke kan spores og dermed er din forsendelse gået tabt, hvis den ikke kommer frem hos os. Bemærk her, at vi ikke tager imod pakker sendt med efterkrav og/eller uden omdeling.
Sender du hele din ordre retur til os, får du hele dit beløb tilbagebetalt - Inkl. din fragt. Bemærk dog, at har du bestilt din ordre med en anden leveringsform end vores billigste standardlevering, så tilbagebetales denne ikke. Det samme gør sig gældende hvis du kun sender dele af din ordre retur.

Når vi har afsendt din ordre, vil den blive omdelt til din postkasse. Kan posten ikke aflevere ordren (f.eks. pga. manglende navn på postkassen, manglende postkasse, forkert angivet adresse eller en helt anden årsag), vil den alt efter hvilken leveringsform der er valgt, enten blive returneret til os eller lagt til afhentning på et postkontor, så du kan afhente den der. Som vi alle ved, så koster det penge at sende noget med posten - Det betyder også, at posten sender os en opkrævning for at sende noget retur til os igen, hvis det ikke var muligt at aflevere ordren hos dig eller hvis den ikke bliver afhentet på postkontoret.
Derfor vil en returnering fra postens side ikke blive anset som en korrekt returnering. Vi anbefaler dig derfor på det kraftigste at afhente din ordre på postkontoret, da fragten retur til os (49,- kr.) vil blive pålagt dig.

Defekter/mangler: Har vi sendt noget til dig som enten har en mangel (manglende kugle, sten eller andet) er det naturligvis noget vi retter op på omgående. Det eneste du skal gøre, er at sende et billede af manglen. Her er det vigtigt at smykket stadig er i sin forseglede pose. På den måde kan vi være sikre på at manglen har været der fra afsendelsen. Du kan blot svare på ordrebekræftelsen og vedhæfte billedet i mailen med en lille note omkring hvad der mangler, så skal vi nok finde en løsning på problemet. Ofte sker der det at vi bare genudsender den manglende del eller et helt nyt smykke.
Det samme gør sig gældende hvis vi har sendt dig noget forkert. Vi pakker vores smykker manuelt, så der kan opstå fejl en gang imellem, selvom vi gør vores bedste for at kontrollere smykkerne inden afsendelse. Her vil vi også meget gerne have et billede tilsendt hvorefter vi retter op på fejlen.
Du skal kontakte os inden for "rimelig" tid, hvilket vi anser for at være 14 dage efter modtagelse. Har du ikke kontaktet os inden 14 dage, anser vi ordren for korrekt modtaget uden fejl og mangler

Hvis et problem opstår efter at du har åbnet posen, vil dette blive behandlet som en almindelig reklamationssag. Bemærk dog, at vi ikke dækker skader som er forårsaget af slutbrugeren samt at vi ikke kan hjælpe såfremt du har tabt en kugle eller en anden del. Det er dit ansvar at sørge for at alt er skruet korrekt sammen og at kuglerne/låsene ikke er spændt for hårdt eller løst.

Angående reklamationer og returret, så kan disse ikke blandes sammen. Forstået på den måde, at åbner du den forseglede pose og smykket går i stykker, så kan vi ikke længere tage smykket retur. Vi vil prøve at rette op på problemet ved f.eks. at sende dig et nyt smykke eller ved at reparere smykket. Du kan som udgangspunkt ikke kræve handlen annulleret og få din penge igen. I nogle situationer vil det dog være en løsning.

Klager: Hvis du ønsker at klage over vores afgørelser og support, kan du let åbne en sag ved ODR (Online Dispute Resolution Center). Dette er en EU styret, uvildig klageenhed, som varetager sådanne sager.

Bestilling og betaling

Vi gør vores bedste for at gøre betalingsprocessen så let som muligt. Vi forsøger også at levere så mange relevante betalingsmuligheder som muligt. Vi bruger de nyeste betalingsteknologier for at gøre det hele så let og sikker som muligt.

Derfor arbejder vi også tæt sammen med to af de største betalingsformidlere i Europa, for netop at sikre, at du får de bedste muligheder og det højeste kvalitetsniveau af sikre betalingsformer.
Betaler du med kreditkort, hæver vi ikke pengene på dette før din ordre er afsendt.

Produktinformation

Vi stiler efter at give dig så grundig og præcis produktinformation som muligt. Vi synes simpelthen at det er sund fornuft, at hvis vi leverer dig den korrekte viden, så kan du træffe en informeret beslutning.

Men bemærk også, at nogle gange kan der opstå mindre udsving. Specielt når det kommer til organiske varer. Materialer såsom stål er dog utroligt præcise og det sker yderst sjældent at vi giver forkerte informationer herom. Vi er dog kun mennesker, så vi gør vores bedste. Men skulle du have spørgsmål eller mistanke om forkert information fra vores side, så tag endelig kontakt til os.