Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
elev plads |
|
| Line7 |
Lagt på d. 26-02-2012 19:12
|
|
Bruger Antal indlæg: 16 Tilmeldt: 12.02.12 |
Hej alle I dekorerede mennesker. Mit navn er Line, jeg er 19 år og tegnekunsten samt tatoveringer fylder mit liv mere og mere. Jeg leder efter en elevplads, da det er min store drøm at sidde og tatovere folk og leve i det miljø. Jeg har tegnet meget, og har min helt egen "streg". Skriv endelig hvis I kunne være interesserede i at se mine tegninger, høre mere eller kender nogen som søger elever! Venligst, Line. :-) |
|
|
|
| Tatoo |
Lagt på d. 26-02-2012 20:53
|
|
Bruger Antal indlæg: 47 Tilmeldt: 10.01.08 |
Øhhh line - det er en forkert måde at komme ind i denne verden på, du skal da vise hvad du kan, folk gider ik bede, spørge, be, om dine tegninger............tænk lidt over det og se forskellen..... |
|
|
|
| Line7 |
Lagt på d. 26-02-2012 21:20
|
|
Bruger Antal indlæg: 16 Tilmeldt: 12.02.12 |
Det kan jeg godt se, men det kunne jo tænkes at der var nogle tatovører som stod og manglede en elev og var interesseret, så mens jeg allerede er ude med tegninger kan man vel ligeså godt forhører sig - for hcvis nogen mangler, eller kender nogen der mangler er der jo bedre chancer der... Så at være ude så mange steder som muligt gør vel kun ens chancer bedre.. ![]() |
|
|
|
| Tatoo |
Lagt på d. 27-02-2012 04:19
|
|
Bruger Antal indlæg: 47 Tilmeldt: 10.01.08 |
se det kan du ikke, kan jeg se ud fra dit svar, men never mind - held og lykke så... |
|
|
|
| Mung-Korn |
Lagt på d. 27-02-2012 10:07
|
|
Bruger Antal indlæg: 14 Tilmeldt: 02.07.10
Seneste uploads:
|
Den bedste måde er at lave en portfolie mappe som du har med dig, og så går du ellers fra dør til dør og hører om de evt kunne bruge en lærling. at du sidder herinde får dig til at fremstå som doven. En tatovør har ikke tid til at sidde på div. tattoo forums og kontakte folk som siger de leder efter en plads. Så ud i verden
Åbenbart kan man ikke slette sin profil. Eller også er det gjort umuligt at finde.
|
|
|
|
| Spring til debat: |