Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

Gratis Tattoo-skabeloner

190vw
Jeg overvejer at få lavet min første tattoo.. Jeg mangler bare nogle idéer og skabeloner. Jeg er helt vild med "PinUp Girls". På forhånd tak :-))

malz
google Bredt grin

190vw
Ja, jeg har prøvet google... Kan kun finde l*rt

- Har du nogle links, eller spiller du bare smart?

taekker
Der ligger da en masse billeder her på forummet af, folk der har fået pinup girls tattoos ?

malz
190vw skrev:
Ja, jeg har prøvet google... Kan kun finde l*rt

- Har du nogle links, eller spiller du bare smart?

1. Syntes ikke at jeg spiller smart
2. Der findes ikke mange fede gratis skabeloner. Det du burde gøre er at finde den danske tattovør der laver den stil du kan lide og få dem til at tegne noget unik til dig. Men googler du pinup tattoo så BURDE du finge en masse fede links (jeg fandt da flere fede på bare 20 sekunders søgning)

men du fortæller meget lidt om hvad du søger og hvor du skal have tattoveringen. Skal det være newschool eller oldschool?

taekker
ellers er der :
tattoofinder.com
tattoojohnny.com

- begge er dog betalingssider. men det er vel også det værd, når det skal sidde der resten af livet.

Tange
Det er sjældent at en tattovør laver nøjagtig det billede du kommer med (hvis det er et tilfældigt billede fra nettet) - Så find det du bedst kan li', print det ud, og tag ind og få en snak om 'forandringer' osv.
Art is long - Life is short

Spring til debat:

Del denne debat med andre

Url:
BBcode:
HTML:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Doctor Bones Tattoo i Næstved Anbefaling af tatovør/studio 1 10-05-2013 11:31
Tattoo og fodboldkamp Tatoveringer, aftercare 1 08-05-2013 20:29
Tattoo sover/prikker Tatoveringer, generelt 1 30-04-2013 16:12
Tattoo af børns håndskrift Tatoveringer, generelt 1 24-04-2013 22:28
The Bomb, Hobro - ½ færdig tattoo og nu er der lukket! Tatoveringer, generelt 1 24-04-2013 16:34

Andre nyttige tattoo og piercingsider: