Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
Dårlig humor / uheldig reklame |
|
| malz |
Lagt på d. 08-06-2011 12:02
|
|
Bruger Antal indlæg: 197 Tilmeldt: 29.10.07 |
Jeg ved godt at jeg har dååårlig humor. Men efter alt den snak om hvor farlig farverne er i tattoveringer så syntes jeg det er god humor at se hvilken reklame der kører på forsiden. Man skulle da ellers tro at I ville opfordre til sunde kvalitets blæk frem for printer blæk ![]() Jeg TROR det er pga Nordic-ink har købt en masse søgeord som deres reklamer vises sammen med. Deriblandt INK... og derfor havner de herinde. Sorry for plat humor men måtte liiige dele det med jer herinde |
|
|
|
| Jeppe |
Lagt på d. 08-06-2011 14:14
|
|
Super Administrator Antal indlæg: 966 Tilmeldt: 25.09.05
Seneste uploads:
|
Haha... Hvad du ikke ved er, at det faktisk er Bertel Haarder der står bag reklamen. Han ved at der er et marked for dårlig farve og printerblæk til tatoveringer ![]() Spøg til side... Vi har selv brugt Nordic Ink op til flere gange når vi skulle købe blæk (til printerne) og de leverer en super service ![]() Hvad angår din tro omkring køb af søgeord, kan jeg nævne at det ikke er tilfældet. Nordic Ink har selv en bruger herinde og reklamen er placeret her med vilje ![]() Men sjovt indlæg - Tror ikke Nordic Ink har noget imod lidt ekstra omtale
Prøv vores webshop, hvor du finder næsten alt til din piercing
|
|
|
|
| malz |
Lagt på d. 08-06-2011 19:57
|
|
Syntes nu også det er meget god humor ![]() Ligner deres logo ikke også noget fra en tattoo ? Måske der er livs lang gratis blæk opfyldning til ham der får den tattoveret ![]() |
|
|
|
| Jeppe |
Lagt på d. 08-06-2011 22:22
|
|
Super Administrator Antal indlæg: 966 Tilmeldt: 25.09.05
Seneste uploads:
|
Malz, du bliver sgu nødt til at følge lidt mere med herinde ![]()
Prøv vores webshop, hvor du finder næsten alt til din piercing
|
|
|
|
| malz |
Lagt på d. 08-06-2011 23:50
|
|
hahah ![]() ej vildt. Den havde jeg overset ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

Man skulle da ellers tro at I ville opfordre til sunde kvalitets blæk frem for printer blæk