Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
dårlig service i house of art , frederikshavn.. |
|
| outofcontrol |
Lagt på d. 04-04-2011 20:23
|
|
Bruger Antal indlæg: 1 Tilmeldt: 18.03.11
Seneste uploads:
|
5 gange er det nu sket , at min tid er "blevet væk" eller pierceren ikke har været der... Bestiller ALTID tid 2 uger i forvejen, han skrev det i kalenderen hver gang ... sagde han ... Men når jeg så har mødt op i butikken, på det aftalte tidspunkt, har han ikke været der eller ikke haft tid. SELVOM jeg stod i kalenderen ! ???? gang på gang på gang, har jeg enten fået en ny tid, som jeg er mødt op til, og blevet skuffet IGEN ! Eller de har lovet at ringe, og aldrig ringet mig op ???? Er så skuffet. ville gerne støtte det lokale. Men SÅ dårlig service kan jeg ikke forholde mig til.. Nu kører jeg med glæde til aalborg og bliver behandlet med respekt og ja.. med god kundeservice... i 2008 bestilte jeg også en tid til en tus nede i house of art, og den blev også "væk" i kalenderen........ hmmmm ... skuffende.. nu er min tålmodighed brugt op. Orker ikke give dem chancer mere.. Min grænse er nået... - noget helt andet , jeg har aldrig bestilt tid til en piercing andre steder ?? I aalborg (artistic) gik jeg bare ind, fik det jeg skulle have , og ud igen ? ♥ : Loke, Mischa, ilderne, veninderne, kaninerne, tatoveringer, piercinger, sol, lyserøde blomster, progressive trance, levende lys, extenstions, billeder, lange gå ture, kunst, muffins, cola ,OG sidst men ikke mindst alt det jeg har hemmeligt ♥
|
|
|
|
| malz |
Lagt på d. 05-04-2011 09:27
|
|
Bruger Antal indlæg: 197 Tilmeldt: 29.10.07 |
Jeg havde aldrig fundet mig i det. Hvis de ikke har styr på tiderne så virker de bare for amatør agtig. At de mister en tid kan ske og fejl er jo menneskeligt men at det sker flere gange viser jo bare at de ikke er seriøse nok. Men tvivler ikke på at der er mange andre gode i Jylland og ellers må du jo bare komme herover til kbh. http://www.bodyex... er kendt for at være et af de bedste steder og kender flere der bruger ham til deres piercinger og han skulle være kanon. |
|
|
|
| malz |
Lagt på d. 05-04-2011 11:56
|
|
Bruger Antal indlæg: 197 Tilmeldt: 29.10.07 |
hmmhmm skrev: Men det burde være muligt at finde en kompetent piercer i Jylland også ![]() Ganske sikkert Jeg ved bare at folk snakker om at muffe fra det link jeg skrev skulle være kongen indenfor området.Tvivler ikke på at Jylland sikkert har mange gode kvalificerede piercere. Jeg kender dem bare ikke. Vedr tattovører så ligger en af de rigtig gode jo i Herning så siger ikke at man skal over på djævleøen for at få kvalitet ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

????