Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

Westcoast Tattoo - Varde

WebRoy
Hey.

Jeg kan se der er åbnet et nyt studio Westcoast Tattoo i Varde. Nogle der ved hvem de er og hvad de laver, godt eller dårligt?

WebRoy

dornerd
bump

Lille_Heidi
det er Danny Andersen, som tidligere har haft butik i Sdr. Omme. Han er bragende dygtig, jeg har selv to rigtig gode værker af ham. Smil
Redigeret af Lille_Heidi d. 21-11-2010 22:28

annetc
laver de også piercinger egentlig?

dennisba
Kender et par gutter der har fået lavet ved ham, og det ser nu ganske nydeligt ud kan jeg kun sige Smil

WebRoy
spændende ... mangler lidt foto af hans værker!

Thomastm
bragende?

Needle of pain
Dygtig???? Her er link til hans hjemmeside:
http://www.westco...:Galleri_4

Bedøm selv!!!

martinslot
han er langt fra så god som Allan hos Needle of pain i Esbjerg. han er byens bedste

Needle of pain
Mange tak MartinslotSmil Det er vi rigtige glade for at du syntes!!! Mvh.Needle of painSmil

WebRoy
Efter at have set albummet på hans hjemmeside, er der ingen tvivl ..... der bliver ikke et besøg fra mig !!!!!

CasperOlsson
folk der er blevet tatoveret hos ham, har ikke undersøgt grundigt nok, hvordan en flot tatovering ser ud. Jeg hastede min tatovering og valgte ham, da han ikke havde nogen ventetid (dum som jeg var) og føler mig heldig med hvad jeg kom ud med, som ikke er den flotteste tatovering.
Ville aldrig nogensinde anbefale ham, han kan ikke finde ud af at tatovere.

femalehustler
synes danny gør sit arbejde godt! alle kan blive bedre, sådan vil det altid være. alle jeg kender der har fået tattoo hos ham har været mere end tilfredse og hvis man er utilfreds med noget kan man komme tilbage og få det rettet! og et billede af en tatovering er slet ikké det samme som at se den i virkeligheden. ;-)

femalehustler
synes danny gør sit arbejde godt! alle kan blive bedre, sådan vil det altid være. alle jeg kender der har fået tattoo hos ham har været mere end tilfredse og hvis man er utilfreds med noget kan man komme tilbage og få det rettet! og et billede af en tatovering er slet ikké det samme som at se den i virkeligheden. ;-)

femalehustler

bukowski
Nu måtte jeg lige tjekke hans tusser ud. Hvis det ikke haster min din tus, hvilket det aldrig brude gøre, så find et andet sted. Der mangler en hel del i hans teknikker. Blandt andet hans skygger, og dybden. Kig dig omkring og tag aldrig afstanden for givet, du skal jo bære den resten af livet
Er startet på en HEL ryg

Spring til debat:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Tattoo i albuebøjningen Tatoveringer, generelt 3 24-10-2014 09:42
Tattoo på hånd - Beskyttelse Tatoveringer, aftercare 4 17-10-2014 12:05
Tattoo sleeve - noget om Danmark Tatoveringer, generelt 6 13-10-2014 21:58
Tattoo ide - Vurdering? Tatoveringer, generelt 1 08-10-2014 01:47
Utilfreds med tattoo hos Århus Tattoo Center Tatoveringer, generelt 8 22-09-2014 09:43