Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

Tattoo der symboliserer liv, og at leve livet?

Hanzi
Hej med jer.
Er en fyr på 20 som er vild efter at få min anden tattoo.Jeg har gået og tænkt over motivet i et pænt stykke tid nu.
Jeg overvejer at få tatoveret et af disse citater:
Every man dies. Not every man really lives
Let me live until I die.
Unbeing dead isn't being alive.

Til dette citat vil jeg super gerne have lavet en eller flere ting der symbolisere liv, og at leve livet. Har overvejet at få lavet et hjerte, samt noget andet, men ved simpelthen ikke hvad. Nogle der har ideer? Smil Er åbent overfor alt.

Mkap
Du skal vel finde ud af hvad du syntes der symbolisere at leve livet .. som du har lyst til, lidt svært at give dig en ide, da vi alle jo har forskellige ting i vores liv som gør livet værd at leve, som f.eks syntes jeg min datter symbolisere livets gang, nå man følger hendes liv, men da du sikkert ikk vil have et billed af hende på din arm ^^ eller et billed af en baby! Smil

Cathla
En døgnflue? Bredt grin Eller måske en passionsblomst? ... De er smukke og lever kun få timer. Det kan man da kalde carpe diem. Blink

JakobAJ
Jeg er igang med at få lavet en tatovering som symboliserer liv, ondskab osv.
Det er en drage som går rundt om min arm hvor der er en samuraimand som kæmper mod dragen. Lidt blomster osv som symboliserer kærlighed og glæde.

Tjek evt mit galleri.

Smil

SimM
Hvad med en kolibri? Symboliserer i mange kulturer evigt liv

dornerd
Unbeing dead isn't being alive = Not being dead isn't/is not being alive <-- Lyder det ikke lidt bedre?

Og et ikon til at summere liv og eksistens kunne du måske lave noget rigtig lyst, måske noget med vand, eller solen?

Spring til debat:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hjælp til tattoo på foden mand Tatoveringer, generelt 2 09-08-2014 14:44
Vis mig din tattoo Tatoveringer, generelt 1 31-07-2014 12:11
Tattoo farver og OZ? Tatoveringer, generelt 2 24-07-2014 14:50
Tattoo under læberne! Tatoveringer, generelt 1 18-07-2014 02:44
Ødelagt tattoo Tatoveringer, generelt 1 11-07-2014 19:32