Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

Prins Albert

NoGoodPunk
Hej

Jeg har i nogle år gået og tænkt på at få mig en Prins Albert, men flere ting har holdt mig fra det:

- gør det mon rigtigt ondt? Synes jeg har læst mig frem til at det ikke gør ondt at få lavet, men ondt i noget tid efterfølgende.

- hvad siger pigerne til det? Min nuværende kæreste synes det kunne være fedt hvis jeg fik en, så det er jo bare fedt.

- Hvor meget vil det kunne ses hvis jeg på et senere tidspunkt vælger at fjerne den?

* NoGoodPunk

props
Hej, jeg kan jo kun svare for mig selv.
Jeg syntes ikke det gør nær så ondt og få lavet en Prins Albert, som man kunne forvente.
De første gange man vælger og få sat en større ring i og dermed udvidet hullet den går igennem, gør faktisk mere ondt, men er på ingen måde uudholdeligt.
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sammenligne det med da smerte opfattes vidt forskelligt.
Jeg havde ikke de store smerter efter at have fået lavet den eller fået en større ring i, dog vil jeg ikke sige det var behageligt at tage r6'eren hjem (sports mc)

Hvad pigerne siger til det, de fleste er nysgerrige, andre er ligeglade. Skal du lave en skal det også være fordi du selv syntes det er en fed piercing. Men om de kan mærke pierciengen tror jeg hænger lige så meget sammen med hvordan man bruger den den hænger i.

Om der vil være arvæv, hvis man beslutter sig for at tage den ud igen skal jeg ikke kunne svare på, da jeg ikke har prøvet det.

pallemk
hej.for at den skal være en nydelse for både m&k bør den være min.6mm og gerne 8mmi tråd tykkelse. og den lukker ikke af sig selv hvis du fortryder efter den er helet færdig

Spring til debat:

Del denne debat med andre

Url:
BBcode:
HTML:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Kan du anbefale en piercer til at lave en Prins Albert (i Jylland/Fyn) Anbefaling af piercer 2 06-02-2010 03:35
Prins Albert, jeg vil gerne høre om dine erfaringer... Piercinger, generelt 3 27-08-2009 13:17
prins albert Piercinger, generelt 67 28-05-2008 14:01