Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

Er du god til at tegne?

Jeppe
Halløj

Jeg har, som jeg før har nævnt, gået og tænkt på en tatovering, som jeg skal have lavet!
Det skal være et billede af H.R. Gigers Biomechanoid 75, dog ikke så alienagtig - Dvs. hun skal have normalt hår og diverse bånd skal fjernes fra arme og hals... problemet er dog, at jeg ikke er særlig god til det emd blyanter - Jeg kunne selvfølgelig gå til en tatovør og få ham eller hende til det... Meeen!
Jeg vil derfor høre om der er en herinde, eller en, som kender en der er god til at tegne, som muligvis vil tjene en krone eller to på at flette noget normalt hår på hende... Jeg har en plakat i størrelsen 61 * 91 cm., så den kan altid sendes, så man ikke skal sidde og fedte med et lille billede...

Håber på svar...

www.baranyartists.com/images/biomechanoid75.jpg
Redigeret af Jeppe d. 10-01-2007 15:51
Prøv vores webshop, hvor du finder næsten alt til din piercing

Web
Najash
Hej
Jeg har tegnet en del år og tegner stadigvæk en del. Hvis du er interesseret kan jeg gøre et forsøg og så kan du se om det er noget du kan bruge..

stats
Det er lykkes for diabelez at få tegnet billede om, han har i hvert fald fået det tattoveret over hele ryggen Smil

Najash
så burde den da ikke stå der endnu Ligeglad

Black_swarmer
Det oprindelige indlæg er 1½ år gammelt - de bliver ikke slettet :-) men der er helt sikkert andre, som godt kunne tænke sig hjælp til nogen tegninger!
Proud member of the Black Swarm

Spring til debat:

Del denne debat med andre

Url:
BBcode:
HTML:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hvem vil tegne en tattoo til mig? Mod betaling selvfølgelig. Tatoveringer, generelt 8 26-11-2012 17:40
Hjælp til at tegne Tatoveringer, generelt 2 19-10-2012 23:31
Søger en, som kan tegne billede af tattoo om til skitse Tatoveringer, generelt 2 31-08-2012 22:14
Kan man tegne med sort over farve? Tatoveringer, generelt 4 16-03-2012 09:55
Hvem kan tegne og tatovere en skytsengel i sort/hvid? Anbefaling af tatovør/studio 3 07-01-2012 12:50

Andre nyttige tattoo og piercingsider: