Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

kedelig sofa, -eller...?

tattoonia
Sidder somme tider i min (engang hvide) læder sofa og drømmer om at lave, den ultimative verdensklasse tattoo... Men jeg drømmer... Ihvertfald lidt endnu... Som de fleste af jer derude, ligesom mig, har vi erfaret at det vil tage mange gode års tattoveringer og mange gode læremestre at nå dertil... Så der må øvelse til ! Men hvad stiller jeg nu lige op når jeg løber tør for spænding og udfordring ved øve skindet... Og så slog det mig ! Hey... Denne her sofa, Som efterhånden har overlevet mange overvejelser om at blive aflivet... Er det mon den der skal blive mit nye offer for min passion ???
Hvis nogen af jer derude ikke er stået helt at på mit indlæg endnu... Så giv lige jeres mening med :) Måske er der enda nogle som sidder med "erfaring" på området og kan fortælle om det er helt uladsiggøreligt :) Uladsiggøreligt... Er det overhovedet et rigtigt ord...? Nå, det kan jeg jo også lige få en kommentar på ;)
Ønsker jer alle en fan-tattoo-stisk dag :)
tattoonia

liswskousen
uladsiggørligt.. næh tror det ikke. Mht sofaen, så tror jeg da egentlig ikke det er det optimale sted at begynde at prikke i, er ret sikker på at lædersofaer er blevet behandlet med et eller andet for at gøre det mere "møbelvenligt" (endnu et ikkerigtigtord)

Th13teen
Jeg er sgu ikke sikke rpå at jeg forstår - vil du tusse sofaen eller have sofaen tusset? :-)
Th13teen

Alt. model & fotograf
www.th13teen.net

tattoonia
Jamen jeg vil da selv tusse den Smil Men er ikke sikker på om det kan lade sig gøre... Måske du har prøvet det ?
tattoonia

tattoonia
Jamen jeg vil da selv tusse den Smil Men er ikke sikker på om det kan lade sig gøre... Måske du har prøvet det ?
tattoonia

dornerd
do it

LasseM
fed idé Blink
Men jeg tror ikke det kan lade sig gøre..
Læder heler ikke ligesom huden gør, så kunne forestille mig at blækket bare ville flyde ud Smil

Snitten81
køb en flæskesteg og prøv på denSmil

Spring til debat:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
gammel kedelig tattoo Tatoveringer, generelt 7 17-03-2008 23:51