Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

portræt tatovering

col
hej hvilken tatovør her i dk skal men henvende sig til hvis man vil have lavet et rigtigt flot portræt af sine børn.

demons54
jeg brugte mizz roxy ved israels plads, til mit axl rose portræt (se billede i billede-galleri)

Rock N Roll full sleeve hos Bjørn (miks tattoo) 9 sep.

Galf
Er bange for at der er mange svar til det spørgsmål Blink
Tror du bliver nød til selv at tjekke noge folk ud, og se det de tidligere har lavet.
He who knows one, knows none!

Janus
Tjeck Tattoomini her på siden, han har da lavet en masse fede... kan ses her:
http://www.tattoo...thumbs.htm
Piercingsmykker finder du på BodyMod.dk Shop.

kulu
Jeg står lidt i samme situation. Jeg vil gerne have lavet et portræt. Men det virker ikke som at det er noget de danske tatovører gør det store i det. I hvert fald ikke i forhold til USA, hvor det virker som om det er mere udbredt. Har kigget lidt på Franz Jägers hjemmeside:http://www.franz-jaeger.com/black.htm. Er Han et af de bedste bud på en tattovør der kan flotte portrætter? Hvis i kender andre dygtige portræt tatovører, så ville det være cool hvis i kunne linke til deres portifolio så man kunne se hvad og hvor meget portræt de havde lavet.

Jeg kunne godt tænke mig at integrere portrættet i et 3/4 sleeve, så det på en måde blev en del af en større helhed. Hvis der er nogle der har set eksempler på noget på sådant, og det fungerede cool, så kunne det være fedt med nogle billeder til inspiration.

For en ikke fagmand kan det jo tit være svært at vurdere hvad der godt og dårligt arbejde. Hvad adskiller den gode portræt-tatovør fra den dårlige. Evnen til at portrættet fremstår med liv istedet for dødt? det rent tekniske niveau? At arbejde med skygger?
Det kunne være fedt at få kommenteret og forklaret hvad det er der gør mesterværkerne til mesterværker oo samtidig gør nogle portrætter knap så heldige..
Redigeret af kulu d. 09-11-2007 15:55

BamBimbo
Vil også anbefale TattooMini.
Har lige været inde hos ham i Mandags og få et portræt af min hund og er sindssyg glad for den.
Han har virkelig gjort et kanont arbejde og alle roser den og påpeger hvor meget den ligner min hund.

Per_Dali
Jeg har via min hudprikker set en del af Tato mini's arbejde, og jeg tror faktisk også at han kunne være manden for at etablere et mesterværk istedet for et makværk.
Er der hud skal det farves...

tattoomini2
bukker og takker.

dejligt at vide folk bryder sig om det man laver.

Mayer
Helt klart tattomini, han kan noget med at få liv i sine tatoveringer.
BamBinos hund er et super eks. og ellers tag et smut forbi hans hjemmeside og se hans potrætter.

Mynx
har også siddet og kigget på mini's site.. Må sgu tage hatten af for ham.. det er sgu noget flot work du laver mini Sejt

Men der til skal der også siges at Robin også laver nogle rigtig flotte portrætter Smil
www.bodymod.dk/images/BodyMod_Avatar.jpg

Bunker Tattaoo

Faint
Hvad med Alex? Han har faktisk også tegnet et par flotte stykker...

http://www.riteso...

Faint

justice100
Ysh fra Colorblind på Frederiksberg har lavet det vildeste protræt jeg har set........så han kan i hvert fald......

Lanas som lavede mit ben kunne også, men han har desværre valgt at stoppe her i DK permanent, for at passe sin familie i Spanien.....Trist

Mojn Just

Trying is the first steps towards failure - H. Simpson

Spring til debat:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Tatovering af ens horoskop Tatoveringer, generelt 1 20-10-2014 17:25
Hvid tatovering Tatoveringer, generelt 1 20-10-2014 13:29
Min nye tatovering mister kanter Tatoveringer, aftercare 5 11-10-2014 15:25
tatovering hævet. Tatoveringer, aftercare 3 27-09-2014 22:33
Talgknopper og tatovering? Tatoveringer, generelt 1 26-09-2014 18:19