Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

Anbefaling af portræt-tatovør i Århus området

Yohuu
Jeg skal have lavet et portræt, som skal fylde hele min højre læg.
Kan I anbefale nogen i Århus? Og eventuelt fortælle om jeres egne erfaringer?
Eventuelt hvis I har links til hjemmesider og gallerier...
Det skal ikke "bare" være en dygtig tatovør, for portrættet skal sørme sidde i skabet, så man kan se, hvem det skal forestilleBlink
På forhånd mange tak!
Redigeret af Yohuu d. 19-05-2009 00:33

LotteF
Der findes ikke ret mange i DK, der er gode til portrætter, så hvis jeg var dig, ville jeg nok lede i hele landet (evt. udland)
Men kig i galleriet her på Bodymod, og dan dig et indtryk.
Se fx Tattoo-Mini, som lige har uploadet et portræt.

AndreasH
I Århus er der kun to steder der kan anbefales, og det er Århus Tattoo Center og Mjølner Tattoo. Og sidst jeg var inde og blive tuschet ved Århus Tattoo Center var der en inde for at høre om en portæt tattoo, og hverken Casper eller Ena derinde fra lød specielt glade for at lave det. Så hvis det skal være i Århus, så prøv at tage til Mjølner og hør om det er noget de laver.

medic-dk
brian som ejer artistic tattoo i ålborg er meget meget dygtigt til portræt tattoo's. han er helt klart den jeg vil anbefale.
men få dit portræt lavet på brystet og ik din læg på benet, på bryst kassen holder den sig pæn meget længere.

http://artisticta...

Spring til debat:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Søger tatovør til nordisk mytologi Tatoveringer, generelt 1 01-09-2014 13:35
Tatovør i KBH Tatoveringer, generelt 1 29-08-2014 01:54
Hvilken tatovør ville I anbefale? Anbefaling af tatovør/studio 1 13-08-2014 14:01
Hjælp! Søger Comic Art tatovør ala det her: Anbefaling af tatovør/studio 1 15-07-2014 05:03
God tatovør til dette motiv? (KBH) Tatoveringer, generelt 2 03-07-2014 09:42