Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

Danmarks bedste tattoovør

Louie
Hey BM, jeg har set mig blind i en fed tattoo som kat von d har lavet ´. jeg søger en tattoovør der kan gå lige så meget i detaljer. Generelt den bedste tattoovør i danmark som i har hørt om?

Takker på forhånd.

Louie
Det er både potræt, og meget små detaljer, der er masser af 3d, og muligvis også farver det sådan lidt et bredt spect.

Har lidt ham her i tankerne, http://www.franz-... men jeg bot jo i jylland. Jeg er sku lige glad hvor langt jeg skal køre efter det....det skal bare være i orden-

mezcal
jeg syndes at bright side tattoo er Danmarks bedste tatovøre, har prøvet lidt af hver ca 6 forskellige. hvor nogle ville sige at dem jeg har besøgt er danmarks bedste, hvor jeg er blevet slemt skuffet og kommet ud med lorte tatoveringer.. MEN Bright side tattoo er de eneste der ikke har skuffet mig... og jeg er er ret kræsen efterhånden...
Fortryder INTET !

joppe777
Det er svært at sige hvem der er danmarks bedste tatovør, da det kommer an på hvilken stil vi taler om. Og så har jo folk ofte forskellig opfattelse af hvad der er godt.

Men hvis jeg skal give et bud på Danmarks bedste tatovør, så vil jeg sige Henning hos Royal Tattoo i Helsingør.

Hvis det er potræt og detaljeret, er Franz Jæger et godt valg. Selv om den slags er Kat von D's speciale, så når hun ikke Franz Jæger til sokkeholderne.

Stefan76
søren lind www.enterthedrago...

bukowski
Den er sgu svær, men som de flest her har skrevet, har de fleste kunstnere deres egen stil.
Men skal jeg give et bud.
Niels Hamann fra Colorblind tattoo
Har har i mine øjne det der kræves
www.colorblind-ta...
Er startet på en HEL ryg

liswskousen
det Bukowski sagde! Niels har lavet min Yoda, og den er simpelthen fænomenalt detaljeret.. Og så kan du også stole på at de rigtige gode tatovører siger fra hvis de ikke mener de selv kan lave tatoveringen ordentligt, og henviser dig til en de mener kan gøre det bedre! Det har jeg ihvertfald oplevet..

Held og lykke med den! Smil

Spring til debat:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Bedste sted at købe maskiner? Tatoveringer, generelt 1 11-03-2014 00:24
Bedste portræt tatovør i DK Anbefaling af tatovør/studio 6 14-02-2014 12:39
Bedste tatovør i dk i samoan. Anbefaling af tatovør/studio 3 09-08-2013 10:52
Gratis skitse og bedste tatovør uden ventetid BodyMod.dk, generelt 4 27-07-2013 20:07
Henvisning til bedste tattoovør indenfor denne stilart? Anbefaling af tatovør/studio 1 23-06-2013 23:24