Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

House Of Art Frederikshavn

Sortkjaer
Hej

Jeg overvejer at få lavet min første tattoo, og da jeg er bosat i Frederikshavn, ville overstående sted jo være oplagt.

Jeg overvejer at få en Koi på højre overarm i øvrigt.

Nogle der har erfaringer med ham?

På forhånd tak.

Balthazar
Lad vær...
Både min søster og jeg, og nogle få vi kender, har fået lavet af carsten derinde. Han laver ikke ordentlige streger, og ofte er resultatet meget skævt. Der har været en tråd om House of Art før, hvor en anden bruger fremviste et par sleeves (mener det var i det omfang) lavet af carsten, han synes selv at de var fine nok, men kiggede man nærmere på billederne var det tydeligt at se at stregerne var punkteret. Så hvis man kan leve med sådan en tattoo, så fair nok, jeg ska ik forhindre folk i det...
Ikke engang helt sorte tatoveringer kan han finde ud af at lave ordentligt...

Sortkjaer
Det var da nogle kedelige oplevelser, men tak for advarslen, så skal det i hvertfald ikke være ved ham.

Jeg har også kigget på Cactuzz i Hjørring, men hans hjemmeisde fungerer ikke mere, så hvorvidt han eksisterer endnu ved jeg ikke. Andre anbefalinger modtages i øvrigt med kyshånd.

Damgaard89
Jeg kan kun anbefale Vassi/Cactuz i Hjørring. Han er sindssygt dygtig men har desværre lang ventetid. Han har vidst først tider i Marts måned. Men sygt dygtig, det er han!!!

SaschaK
Kan nok se tråden er lidt gammel, men vil heller ikke anbefale dem i Frhavn..
Har en veninde, der har fået lavet 2 der - den ene er bare lavet så grimt og den anden er skæv! Kender en anden, hvor der gik betændelse i den..
Har osse hørt om en anden, som fik lavet en, der bare blev så super grim! Så i stedet for Carsten sagde, sorry min fejl nu skal ´jeg lige rette den op igen, så skulle kunden selv betale for at få den lavet pæn igen!!!
Har hørt godt om Eva fra Top til Tå til Tattoo i Frhavn, Cactus i Hjørring og selv Dan i Skagen - ham der lavet mig Blink

chln
Jeg har for flere år siden fået lavet en dernede som blev flot - den blev ikke lavet af carsten (men en anden dernede) Han duer dog ik til så meget, han lavede en på min veninde og der blev streger total skæve - Han ryster på hånden! Men min blev heldigvis flot.

Her i sommer fik jeg lavet mit K&T på foden, det lavede Carsten, hvilket jeg sys er blevet super flot... Smil og er rigtig glad for den!

Poulsen1986
Det er utroligt så vidt forskellige erfaringer har med dem i House Of Art :S Nogle siger at det er flot arbejde han laver, andre siger det ligner pis :S Det er som om han har gode og dårlige tattoo dage.
Jeg har en kammerat der har fået lavet en del dernede, han har vel for en 15-20k blæk i kroppen, og alt hvad han har fået lavet syntes jeg faktisk er rigtigt flot, nu har jeg heller ikke så meget forstand på det, men udfra hvad jeg ser er det sku pænt lavet.
Jeg bor selv i Frederikshavn og har overvejet at få lavet min første tattoo dernede, ved sku bare ikke om jeg tør.
Har også overvejet Artistic tattooing i Aab, men der syns jeg bare at jeg fik så mega dårlig service da jeg gik ind og spurgte på om det evt kunne tegne noget til mig :S
Redigeret af Poulsen1986 d. 09-02-2009 16:02

Mike-Joe
Kan kun sige at det jeg har fået lavet af Carsten har været helt iorden, han har virkelig redet noget lort lavet af andre, så jeg kan kun anbefale House of art
Redigeret af Mike-Joe d. 16-03-2009 23:48

mr lasse
Vassi/Cactuz ham kan jeg helt klart anbefale jeg har fået begge mine to hos ham og jeg har kun været glad for dem vassi og hans lærling claus er de to bedste der er de kan satme finde ud af at lave en tus!Smil

Sortkjaer
Selvom tråden er gammel, ville jeg nu svare alligevel.

Jeg droppede hurtigt House Of Art, efter at have set hvad de har lavet på venner og bekendte. Har endnu ikke set noget derfra, der slog benene væk under mig, tværtimod. Det arbejde jeg har set derfra, var overhovedet ikke tilfredsstillende, kan bestemt ikke anbefale dem.

Tog derimod en smut til Aalborg, kiggede forbi Artistic og fik mig en tid. Rigtig rare og kompetente mennesker, der ved hvad de laver. Det blev i øvrigt en Old School svale - koi fisken har jeg stadig til gode Smil

Spring til debat:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Gavekort/sweetdeal til House Of Ink Kolding eller Haderslev Køb / Salg 1 03-10-2013 23:17
HOUSE OF ART FREDERIKSHAVN Anbefaling af tatovør/studio 1 03-06-2013 22:50
House of art i Frederikshavn - nogen der har Erfaring ? Anbefaling af tatovør/studio 8 26-05-2013 19:40
House óf ink Anbefaling af tatovør/studio 8 16-11-2011 04:33
dårlig service i house of art , frederikshavn.. Anbefaling af tatovør/studio 3 05-04-2011 14:50