Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

Kan damerne lide dem?

mezcal
godt at høre fra nogle af pigerne herinde kan lide store tudser, heheSmil

dmbk
ADMIN EDIT
indlæg fjernet da det ikke hører til denne tråd
Redigeret af demons54 d. 02-06-2008 22:37
???

Harris
Personligt er jeg mere til fyre med tribal tatoveringer end med billeder. Det kan nemt blive for meget at se på. Dermed ikke sagt, at fyre med billede-tusser ikke er hotte Bredt grin

Dehnjr
hehe.. saa skulle jeg nok ik ha faet lavet nogen tusser.. er bare en bette maend.. ;( doh

ej folket har sagt hvad der er vaer at vide. faa det gjord fordi du kan li det.. ik fordi du tror kvinder er helt vild med det.. saa vil du ende med mange ting som du ik rigtig kan li men som en eller anden toes har sagt du skulle ha fordi hun synes det var sejt laeker and so on Smil
Går det ik, så går det alligevel Smil

Misswiese
store tudser erså lækkertBlink
Speak without offending..
Listen without defending..[center][/center]

Mayer
Beckham skrev:
Tænder damerne på tusser, eller sagt på en anden måde, kan de godt lide drenge med tusser????Ligeglad

Kan det bliver for meget??? Altså hvis du har mange...

Personligt tænder jeg ikke på tusser, jeg tænder mere på søde/frække øjne, en lækker krop og en masse charme. MEN allermest tænder jeg på hvem der inden i Blink
Men jeg synes at tatoveringer kan være vildt flotte og passer de til personen der bær dem kan det være pænt lækkert.

Kan det blive formeget?
JA det kan blive for meget, der er forskellige ting der spiller ind.
Men mange forskellige stilarter, små fnidret tatoveringer over det hele, dårligt arbejde og andre ting spiller ind om jeg synes det er for meget eller ej.

Men gør det for din egen skyld og ikke for tøserne, men tænk over om det er OK i den job verden du gerne vil begå dig i.
Der er jo desværre stadig mange med fordomme.

mezcal
ja der burde være andre ting ind lige ens tudser der spiller ind.. men må indrømme at jeg syndes rigtigt godt om piger med tudser.. nu vender jeg den alså lige om, heheheSmil

Tattoogirl
mezcal skrev:
ja der burde være andre ting ind lige ens tudser der spiller ind.. men må indrømme at jeg syndes rigtigt godt om piger med tudser.. nu vender jeg den alså lige om, heheheSmil

så er det jo godt at de fleste piger også får lavet tatoveringer Blink

dmbk
ved ik hvorfor min besked blev slettet..
jeg tænder ik på tåttoos men sys det kån være vildt frækt..
hår då veninder som sys det er grimt men det er jo en livsstil så du vil nok ikke selv fålde for en som ikke kån lide tåttoos...
sys du skå få låvet lige hvå du hår lyst til...
din drømme pige må jo åcceptere den du er
Smil

Admin Edit: Er det med vilje du skriver alle A'er med Å? Irriteret
Redigeret af Dulli d. 03-06-2008 21:44
???

mezcal
Tattoogirl: ja det er jo lige det,, men de må gerne være store de tudser de har, heheSmil er jeg for krævende nu ? Smil

dmbk
kån ik skive å mit hår spildt vin på mit tåstetur desværre
???

Tattoogirl
Mezcal....

Hmmm måske en smule, jeg kan i hvert fald ikke gå ind under den katagori endnu... men måske kommer det engang Ligeglad

Dehnjr
Jeg kan godt li kvinder med tusser.. men synes tit det bliver 17000 smaa ting de har fordi de ik vil ha nogen store nogen..saa heller bare noget stort men jeg er helt klar til kvinder med tusser saa laenge det passer til dem.. men ligemeget hvad saa er det ik pga hendes krop man er sammen med hende eller ham. der er jo gerne lidt mere end bare det man ser Blink
Går det ik, så går det alligevel Smil

mezcal
Tattoogirl: de behøver heller ikke have,, har haft en del kærester uden.. men kunne bare være fedt at dele ens hobby med sin kæreste Blink

Tattoogirl
Puuuha mezcal...
det kunne blive en dyr hobby... men hvad... så har man jo noget sammen...

Jeg er indtil videre den af mine søskende med flest tattoos Blink hihi...

mezcal
Tattoogirl: hehe ja er det godt nok,, men hva f.... Smil bare rart at have noget tilfeldes..

Tattoogirl
jaaa... men der kan hurtigt laves nogle tossede tatoveringer hvis man får nye og nye tatoveringer hele tiden...

mezcal
det er jo rigtigt nok, hehe Blink

Tattoogirl
så får man nemlig ikke tænkt over hvad der bliver lavet og så fortryder man måske senere hen...

mezcal
jeg fortryder aldrig, hehe,, eller jo vis jeg fik f.eks ens navn tudset på numsen og man slog op ville det ikke være så fedt. heheSmil

Spring til debat:

Del denne debat med andre

Url:
BBcode:
HTML: