Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

piveri og tudser!

Misswiese
Da jeg fik lavet min første tuds, sad der en rimelig stor fyr og pev helt vildt, over den tuds han skulle have lavet på hele ryggen. Så tænker jeg bare, at der er den sku gal!

Hvad er jeres meninger om folk der sidder og piver og tuder når de tudses? og hvorfor vælger man det så?
Speak without offending..
Listen without defending..[center][/center]

mezcal
man vælger selv om man vil blive tudset, så syndes ikke man skal pive,, man kan tænke hvad man vil,, men syndes man skal holde det for sig selv..

reventlow
hvorfor man så vælger det..? Smil..fordi man elsker tattooveringer...!!!!
....der er godt nok foreskel på smerteterskel og ryggen kan være meget øm...især når det er en kæmpe en man får lavet.....jeg har sq mer respekt for dem der får det lavet og i en stor størelse når de hved de er pivede og at det gør ondt end dem som får lavet noget meget småt fordi de er bange for smerten..
jeg kender godt nok mange som på ingen måde bryder sig om smerten når de blir tattoverede men som elsker ders flotte tattoveringer...syndes det er fuldkommen ligegyldigt om folk piver eller ej ..tror også at tattovøren er ..jeg tror næppe han/hund syndes dem der sidder i stolen og elsker det er sejere....men det er min mening.
jeg elsker tattooveringer men hader smerten og smerte i det hele taget og det er jeg ik bange for at indrømme...
10 Nov.hved Frank Dickmann 2008
tattoo-tid 4 febuar Frank Dickmann
24Marts 2009 ved Frank Dickmann
tattoo-tid 4 august 2009 ved Tattoo-Mini
tattoo-tid 16 nov.2009ved Frank Dickmann
tattoo-tid 30 nov.2009 ved Frank Dickmann
tattoo-tid 22 feb. 2010 ved Frank Dickmann
tattoo-tid 17 mar. 2010 ved Frank Dickmann
tattoo-tid 18 apr. 2010 ved Frank Dickmann

mikstattoo
Det værste er sgu efter min mening når folk piver så meget at de ikke kan sidde stille.. det er vildt frusterende som tatovør ikke at kunde yde et optimalt stykke arbejde pga. kunden.. Iser når man tænker på at folk altid glemmer at fortælle at de ikke sad stille når folk spørger til de skæve streger osv...

For en måned siden lavede jeg en half sleve opstregning på en kunde der sad totalt uroligt og kunde slet ikke klare smærten.. det resulterede i at jeg for det første brugte 2 timer extra på ham (som jeg ikke tog betalinge for) og hvis jeg selv skal sige det bliv resultatet "OK" taget i betragtning hvor meget han rystede.. forstået på den måde at jeg gjorde hvad jeg føler jeg kunde i den situration og fik så godt et resultat ud af det som muligt.. Under hele forløbet forklare jeg kunde at han ikke sedder stille nok, og at stregerne derfor nok ikke bliver perfekte men at vi kan orden 99% af det når skyggerne skal i senere...På trods af alt dette stod han igen i shoppen i lørdags og brokede sig over at nogle af stregerne i opstregning ikke var 100% lige osv... og så er det jeg taber tråden Trist af en eller anden grund er det altid tatovørens skyld hehe.. folk glemmer hurgtigt at deres evne til at sidde roligt og ikke bevæge sig også har en stor betydning for tatoveringens resultat.. Smil

MvH Bjørn
Miks Tattoo
Abel Cathrines Gade 31 KLD
1654 København .V
TLF : 33221317
Web : www.mikstattoo.dk
Email : bjornseverin@mikstattoo.dk

reventlow
Ja det forstår jeg sq godt du blir ireteret over....!!!

Nu har jeg to og den sidste jeg fik lavet der fortalte jeg tattovøren hvordan jeg havde det...med mig er det psykisk..en panik angst for nåle...og det fortalte jeg ham og ingen problemer...jeg sad HELT stille...for jeg hved den eneste det går ud over er mig selv hvis ik jeg gøre det...den tattovør jeg var hved var så forstående at jeg er næsten sikker på jeg er sluppet af med den angst og det er super rart...
10 Nov.hved Frank Dickmann 2008
tattoo-tid 4 febuar Frank Dickmann
24Marts 2009 ved Frank Dickmann
tattoo-tid 4 august 2009 ved Tattoo-Mini
tattoo-tid 16 nov.2009ved Frank Dickmann
tattoo-tid 30 nov.2009 ved Frank Dickmann
tattoo-tid 22 feb. 2010 ved Frank Dickmann
tattoo-tid 17 mar. 2010 ved Frank Dickmann
tattoo-tid 18 apr. 2010 ved Frank Dickmann

Anonym Bruger
Hmm.. Jeg er personligt ligeglad med om folk piver! Jeg piver ikke og kan sagtens sidde stille.
Men folk skal sgu ikke give deres tattoovør skylden for ulige streger når de sidder og hopper rundt..
Da jeg fik lavet min sommerfugl færdig, sad der en ung gut nede under og skreg.. Tattoovøren prøvede at tale ham fra det, men han ville ha lavet den færdig.. De prøvede at forklare ham, at den aldrig ville blive pæn, når han ikke kunne sidde stille og derfor ikk kune tage ansvaret for hvordan den kom til at se ud.. Fyren insistrede stadig på at få lavet den færdig og endte med en mega grim tus..

baseman
tattoomay skrev:
Da jeg fik lavet min sommerfugl færdig, sad der en ung gut nede under og skreg.. Tattoovøren prøvede at tale ham fra det, men han ville ha lavet den færdig.. De prøvede at forklare ham, at den aldrig ville blive pæn, når han ikke kunne sidde stille og derfor ikk kune tage ansvaret for hvordan den kom til at se ud.. Fyren insistrede stadig på at få lavet den færdig og endte med en mega grim tus..

Så er man da også for dum, hvis man insistere på at få den lavet, selvom chancen for at den bliver yderst mislykket er 80%.. Og at give tatovøren skylden, hvis man har fået at vide at man skulle side stille, så er man da en idiot..

Lige et bonus-spg. kan man egentlig tatovere folk der er i total eller lokalbedøvelse, eller er der andre funktioner i kroppen mht. blod, eller noget der gør det umuligt.. tænker også på om kroppen kan være FOR afslappet, så det bliver noget slaskeværk...Smil

justice100
baseman skrev:
Lige et bonus-spg. kan man egentlig tatovere folk der er i total eller lokalbedøvelse, eller er der andre funktioner i kroppen mht. blod, eller noget der gør det umuligt.. tænker også på om kroppen kan være FOR afslappet, så det bliver noget slaskeværk...Smil

Hvad jeg har læst mig frem til ang Emla creme så gør det huden død at arbejde med....så tror også det sker med andre former for lokalbedøvelse......

Jeg synes det er fair at pive lidt.....
Jeg var sku meget tæt på ved min anden sesion i mit nye projekt.....da Martin startede opstregningen på ryggen var jeg tæt på at gå kold, det gjorde bare nas, og havde ellers en ret stor der omme i forvejen......
og så den smerte der er ved farvelægningen....uha....når der prikkes i det samme område 4 gang i samme sesion så er jeg ved at være brugt......men det fik jeg så heldigvis også at vide var ok af Martin...... ;-)

Så man kan blive overrasket over smerten, jeg var meget bedre klar på det anden gang Martin lagde farver i og synes ikke helt det gjorde lige så ondt.......

Men helt sikkert man skal sku have pli nok til at sidde stille under nålen.....
For når man går derfra er det helt sikkert tatovørens skyld......så er det glemt at man ikke kunne sidde stille......
Jeg bliver nu også lidt træt af dem der piver men bagefter er en fandens karl.....hehe....oplevede en gut hos Skin & Colors i Holstebro som fik det mindste kors på armen og pev helt vildt....fair nok.....men bagefter var han bare sej og det havde slet ikke gjort ondt.......hehe.....
Mojn Just

Trying is the first steps towards failure - H. Simpson

AMB
En ting er at det er til gene for tattovøren, hvilket jeg fuldt ud ka' forstå.
Men som jeg umiddelbart kan læse ud fra det første indlæg er det mere møntet på at en stor "stærk mand" ikke burde klynke...Hvilket jeg syntes er noget fis.
Jeg er måske lille og spinkel, og normalt verdens største pivskid men har ingen problemet med tats. Hvorfor skulle det så ikke også kunne være omvendt med fyre. Efter min mening er det en oldnordisk omgang macho-shit at fyre ikke kan have en lav smertegrænse.
Og hvad angår hvorfor er jeg helt enig med reventlow, viser blot hvor vild man virkelig er efter at få sin tat

Mayer
Misswiese skrev:
Da jeg fik lavet min første tuds, sad der en rimelig stor fyr og pev helt vildt, over den tuds han skulle have lavet på hele ryggen. Så tænker jeg bare, at der er den sku gal!

Hvad er jeres meninger om folk der sidder og piver og tuder når de tudses? og hvorfor vælger man det så?

Hvorfor skulle man holde sig fra noget pga. af smerten hvis udfaldet er godt?

baseman
Mayer skrev:
Misswiese skrev:

Hvorfor skulle man holde sig fra noget pga. af smerten hvis udfaldet er godt?

Præcis.. Hvis man overvejer ikke at få lavet en tuds pga. smerten, så mener jeg man skal lade vær, for så er man i mine øjne ikke klar nok på det..

MilkY
jeg synes da egentlig det er OK at olk piver lidt. Det er jo svært at sætte sig ind i andres smerte, da denne er 100% subjektiv. Derfor synes jeg det vil være lidt snæversynet at sige at man ikke må pive lidt - det gør jo ondt, ik?
og ja, selvølgelig har man selv valgt det, men det gør ikke smerten mindre. Nogle mennesker har brugt for at få verbaliseret denne smerte - andre har ikke. Jeg synes ikke det har noget med paratheden om at få en tatovering t gøre.
Mennesker er forskellige, og hurra for det !

Spring til debat:

Del denne debat med andre

Url:
BBcode:
HTML:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Tudser på knoerne Tatoveringer, generelt 3 30-08-2008 02:29
hvem tudser dig ? Tatoveringer, generelt 40 22-06-2008 21:52
kommende tudser! Tatoveringer, generelt 15 21-04-2008 20:44