Velkommen til Danmarks støste side inden for kropsudsmykning.
Opret dig gratis som bruger og få adgang til galleriet, forummet og mange andre ting.
Se emne
Hvem er her? 1 gæst(er)

Blækken er trukket ud

Bakkegaard
Skrevet d. 07/02/2010 17:14:12
Bruger

Antal indlæg: 2
Køn: Mand

Seneste uploads:

Jeg har et problem jeg fik sidste sommer en tattoo på indersiden af armen. Da jeg kommer hjem og ville tage plasticet af kan jeg se at farven er løbet ud fra skriften af.

Jeg gik så til tattovøren og viste ham det. Han sagde efterfølgende jeg skulle se tiden an nogle mdr. om det ikke foravandt, det er det i midlertidig ikke så nu har jeg en tattoo der der ser ud som om den er tværet ud....

Er der nogen af jer der har oplevet det og er der noget man kan gøre andet at lave nogle skygger rundt om teksten.

Håber der er nogen der har et svar.

Mvh Bjarke
LouiseSorensen
Skrevet d. 08/02/2010 13:32:47
Bruger

Antal indlæg: 12
Køn: Kvinde

Seneste uploads:

Er blækken forsvundet, eller er den rent faktisk flydet ud og flyttet sig?

Hvis det er det første skal du have tegnet den op igen.

Hvis det er den anden har jeg aldrig hørt om det, men det lyder virkelig nederen. Jeg vil tro at den eneste løsning er en laser removal. Hvilket er virkelig nederen for dig! Jeg synes du skal kræve pengene tilbage. For det er virkelig uretfærdigt!
Bakkegaard
Skrevet d. 08/02/2010 17:39:45
Bruger

Antal indlæg: 2

Seneste uploads:

Farven er trukket ud fra selve tatoveringen. Det ser ud som om at han har glemt at tørre den af efter den blev lavet. kort og godt.
Jeg kontaktede tatovøren efter og han sagde bare det sker nogen gange. Men jeg har 4 andre tatoveringer og der er ingen af dem det er sket ved.
Han mente dog at det var fordi jeg ikke havde holdt den i ro lige efter den var blevet lavet men det mener jeg dog jeg har.
Peter Benjamin Madsen
Skrevet d. 19/02/2010 13:22:30
Bruger avatar Bruger

Antal indlæg: 36

Seneste uploads:

Hmm. Jeg har en tatovering på mit ben, som jeg selv har lavet, som er noget af mit første arbejde. Den er sløret lidt ud, og det skete i dagene efter jeg lavede den. Og jeg har en klar ide om hvorfor: Hvis man ikke ryster sine farver godt nok inden man arbejder, så ligger binderen i farven, nede i bunden af bøtten. Og jeg glemte at ryste min sorte liner-farve. Så det kan være derfor den ikke er så heldig.
Der er mange tatovører som har sterile stålkugler liggende i deres farverflasker, for at hjælpe med at blande farven ordenligt når den rystes.
Lidia Lidia er VIP
Skrevet d. 19/02/2010 13:39:13
Bruger avatar Bruger

Antal indlæg: 978
Køn: Kvinde

Seneste uploads:

Min tatovering har gjort det samme, heldigvis ikke så meget men det er stadig irriterende.
Mit det skete først anden gang, altså da den blev optegnet.

Og nej man kan ikke gøre andet end at få tegnet noget over eller leve med det :-)
Redigeret af Lidia d. 19/02/2010 13:39:46
Gå til debat:
Del denne tråd på Facebook
Brugernavn

Password

Husk mig

Opret en bruger gratis

Glemt password?

tatolarsen

Næste måneds kandidater kommer op i slutningen af denne måned
Security System 1.8.7 © 2006-2008 by BS-Fusion Deutschland
6025 forsøg, blokeret
Nyeste billeder

100 nyeste billeder fra alle kategorier
Nyeste billedekommentarer

Jeg kan heller ikke se der er noget galt.
vi må da håbe den er flottere i virkeligheden.. og så længe hun er tilfreds med resultatet er det jo super :-) men man kan ikke sige at den er flottere i virkeligheden - billedet er jo hverken utydeligt eller mørkt. man...
Så er det nok kameraet den er galt med ;)
virkelig flot ..
Alle kommentarer
Nyeste favoritbilleder

Started out with the angel, now we are about to fill up his whole body...
Japansk inspireret Koi tattoo med cherry blossoms og mine børns fødelsdatoer
tribal overarm
liljekonvai
...
Min 1. tus. :) New school på venstre underarm, skal have bygget videre på den her d. 11/6, skal ende ud med full sleeve.
new school
Min første tattoo  :)
Havfrue
Work in progress. Mangler farver og måske evt. flere blomster.
Started out with the angel, now we are about to fill up his whole body...
Roser
tribal overarm
Evil
Min første tus på underarmen
new school

Alle top- og favoritbilleder