Brugernavn Kodeord

Opret gratis bruger | Glemt kodeord

Se indlæg

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat

Tatovør i Viborg

Louise_Egerton
Halløj herinde.

Jeg håber jeg er lidt heldig. Jeg fik i sin tid lavet min tatovering af en mand fra viborg, som havde sit "studie" hjemme hos ham selv. Nu har han imellemtiden flyttet det studie ind til selve viborg by, og jeg kan IKKE finde hans hjemmeside, selvom jeg er ret sikker på han har en. Er je bare lidt heldig at en af jer, kender ham?

Oplysninger:

Fornavn: Jan
Efternavn: ?
Bopæl: Finderup (tror jeg)
Studie: Ved siden af Nefertiti i Viborg, eller hvad det nu hedder.

Det er det eneste jeg har på ham.

Håber nogen af jer har en anelse. Har googlet ham de sidste to timer uden held. Irriteret
/Louise

Trier-
Ham der kører rundt i den BMW? Hvis ja, så står hans hjemmeside på den (Holder næsten altid foran hans studie) eller kan jeg høre ham i morgen når jeg skal derned Blink

Louise_Egerton
Ærlig talt... jeg aner ikke hvad han kører. Jeg bor i Esbjerg nu, men vil ikke have lavet tatoveringer af andre end ham.
Vil være alletiders hvis du vil høre ham ad. Forresten hed stedet ikke Nefertite det hedder Lafertite, der hvor hans studie ligger ved.
/Louise
/Louise

Trier-
Drptattoo.dk

Bestilte tid idag hos hamBlink

Marts85
Ham du snakker om, har liget åbnet studie i en frisør forretning i Viborg

Spring til debat:

Lignende tråde

Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Pisse dygtig tatovør i Kbh/omegn Anbefaling af tatovør/studio 2 17-12-2014 17:59
Tatovør - trekantsområdet eller? Anbefaling af tatovør/studio 1 16-12-2014 00:12
Fotografisk tatovør i København/Sjælland Anbefaling af tatovør/studio 1 17-11-2014 01:39
mandala tatovør i Jylland Tatoveringer, generelt 2 09-11-2014 10:32
Hvilken tatovør ville I anbefale? Anbefaling af tatovør/studio 3 18-10-2014 14:37