Eyh mennesker, jeg tænker en del på at få lavet nippel piercinger,
men jeg skal bare vide, om det gør meget ondt? " Har jeg hørt det gør, + forventer det faktisk "..
ville bare være rart, at.. ja, få det bekraftet af nogle folk, der har dem.
og hvordan er helingsperioden? er det meget slemt.. tager det lang tid?
og sådan..
Jeg skal ikke lyve for dig, så ja det gør "ondt" men det er jo en del af det at få en piercing =).
Det gør kun ondt lige når nålen ryger igennem brystet, efter kan man ikke mærke ret meget.
Det er bare at få det gjort, jeg er rigtig glad for min =) ..
Jeg har septum, nostril og nipplepiercing, og den piercing der gjorde MINDST ondt at få var nipplepiercingen. Jeg synes ikke du skal frygte den. Så længe det er en god piercer er det ikke så slemt.
Og eftersom det er en piercing under trøjen heler den meget nemt. Den er jo ikke i kontakt med alt muligt snavs. Du må bare ikke have noget, der strammer for meget på den (men det skulle ikke være så svært, især ikke for en fyr, som ikke går med BH).
Ja selvfølgelig gør det ondt - Det er bare et spørgsmål om hvor meget. Da jeg fik min, som jeg ikke har længere, kunne det bestemt mærkes. Smerten, eller mangel på samme, ville bestemt ikke afholde mig fra at få en igen.
Folk er forskellige og vi tager smerten på forskellige måde. Jeg tager på ingen måde smerte særligt godt, så du burde bestemt ikke være bange for at få den lavet.
Piercingsmykker finder du på BodyMod.dk Shop. Kig ind i webshoppen og find et stort udvalg af piercinger til din navlepiercing, tungepiercing, ørepiercing , bryst piercing, intimpiercing m.m. Inkl alt til stretching, så som plug og taper.
Tja, men jeg frygter normalt ikke piercinger, overhovedet..
men jeg er faktisk ret nervøs, for at få lavet nippel piercing.. da mine nippels. faktisk er ret følsomme " vilket jeg regner med.. er ret normalt? "
og min smerte grænse, vis man kan kalde det, det.. er ikke specielt høj.. syntes ikke mine labrets, og øre stretching har gjort ondt.. på nogen måde, mens tunge piercingen, gjorde meget ondt.
- Søren.
By the way, tak for backuppen, om at få dem folkens..
Men, kan i ikke også give mig svar på selve helingsprocessen.. og sådan, kunne være dejligt
evt.. ting om hvordan i klarede badet.. og sådan?
Redigeret af Nordensgaard d. 08/02/2010 17:12:29
Ja det er ikke meget galt... Men her snakker vi 100% healing.
Allerede efter 2-3 uger vil du stort set ikke mærke noget til den. Utroligt mange piercinger tager meget længere om at komme sig end man regner med. Husk på at en nippel er et utroligt kompleks organg.
Men som sagt så kommer du ikke rigtig til at mærke til den efter de første par uger.
Derefter skal man mest af alt bare sørge for at holde den ren og fjerne eventuelt smuds og snavs.
Min tog monster lang tid om at hele, og gjorde ret ondt de første måneder... specielt hvis du kommer til at ramme den på en eller anden måde... Men ellers totalt lækker piercing!
Jeg synes det er den piercing der gjorde mindst ondt at få lavet. Det værste for mig var da han fjernede tangen efter at have piercet - fordi blodet så løber tilbage tror jeg For mig var den øm en lille uge, jeg synes det gik over overraskende hurtigt. Og jeg har aldrig mærket noget ubehag til den siden.
Men ja det er helt bestemt værd at få den